Post it sessieDe Stichting WIJD is eind augustus 2019 opgericht. Dat ging niet zo maar vanzelf want een burgerinitiatief op het niveau van WIJD is best complex. Dankzij de inspanningen van de initiatiefgroep (buurtbewoners) is het toch gelukt.

Aan het initiatief hebben meegewerkt: Anita van Lochem, Bart Kruijshoop, Harry Joling, Houkje Hiddema, Jan Barwegen, John Vos, Joost Berends, Koos Janssen, Marieke Pfeiffer, Thijs ten Bokkel Huinink, Wim Goedhart. Zij werden ondersteund door Piet van Veen (Cambio Innovatiefonds), Kees van 't Hoff en Marieke Aalberts (KNHM-foundation), Maddie Leerkes, Richard van Hout en Robert Lentelink (gemeente Deventer).

Hieronder een overzicht van allen die ons tijdens de initiatieffase hebben ondersteund:

• Gemeente Deventer
  • Cambio Innovatiefonds
  • KNHM-Foundation
  • Stichting Deventer Binnenstadsmanagement
  • Leader Kracht van Salland en Stimuland
  • Leeratelier Right to Challence (R2C)
  • Het Notarieel
  • Muziekkoepel Nering Bögel Worpplantsoen

gemeente deventer logo2    knhm logo2   Logo Kracht van Salland  Right to Challenge small  Notaris Logo Muziekkoepel Worpplantsoen